دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

بر ما نظری کن

Tuesday, 29 November 2016، 03:34 PM

sun

مثل هر سال،امشب هم پیاده میریم حرم آقا تا شاید حضرت نظری بر دل تاریک ما نمودند و چشم دل ما هم روشن شد و توانستیم از چاله چوله هایی که بی هوا سر راهمان سبز میشوند تا ما را با کله به زمین گرم بزند، به سلامت بگذریم.
نایب الزیاره هستیم شما هم ما رو از دعاهای خیرتون بی نصیب نزارین.
واسه مریض ها هم خیلی دعا کنید.
پ.ن.عکس:آدمهایی که معلوم نیست مذهبی هستند یا نیستند و دقیقا دلشون کجاست رو اذیت نکنیم و بیایید به اعتقادات هم احترام بگذاریم و عقاید خود را به سر یک دیگر نکوفیم.دیشب که باهاش حرف میزدم کاملا میشد فهمید حالش زیاد خوش نیست،بهش گفتم تو هم فردا بیا خیلی خوبه هاا حال و هوات عوض میشه فقط گفت پیشش واسم دعا کن...
اونم مثل من توی تاریکی گم شده فقط من در به در میزنم خودمو پیدا کنم اون نمیتونه میگه دعا کن...
دیگه قدرتی واسم نمونده من این دختر غمگین و افسرده رو نمیخوام چرا حالم خوب نمیشه عاخه!؟
بازم خداروشکر که اینجا به دنیا اومدم
خداروشکر که یک منبع آرامش بزرگ داریم اینجا...

  • کنجد :)

نظرات  (۹)

🌹🌹🌺 خدا همراهت
پاسخ:
ممنون🌹
  • بالای آسمان
  • السلام علی الائمة الهداة
  • من مُبهم
  • خوش بحالت
    انشاالله حاجت دلتو بگیری
    التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون
     محتاجیم به دعا
  • راه میانه
  • زیارتت قبول
    منم دعا کن
    امیدوارم حال دل خودت و دوستت همیشه خوش باشه
    یا محول الحول و الاحوال
    حول حالنا الی احسن الحال
    پاسخ:
    ممنونم واسه شما هم دعا کردم دوست عزیزم 
  • دلارام gh
  • واسه منم دعا کن
    پاسخ:
    واسه همه بلاگی ها دعا کردم 
  • مکاترونیک خودرو
  • التماس دعاا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا ...
    التماس دعا نوراجانم
    خدانکنه افسرده باشی :-*
    پاسخ:
    لیمو نمیدونم چرا همش تو ذهنم بودی قبل رفتن هم دختر خاله ام بهم سپرد واسش دعا کنم ،هم اسمش مثل توئه هم اینکه امسال اونم کنکور داره کلا اونو میبینم یاد تو میوفتم خیلی واست دعا کردم :*
    ان شاءالله هم حال دل خودت هم حال دل دوستت زود زود خوب شه 
    مشهدی هستین؟ 
    پاسخ:
    ممنون عزیزم 
    بله مشهدیم :)
  • پسته خانوم
  • به به!
    پس شما مشهدی هستین!
    التماس دعای فراووون
    :)
    راه برای فرار از تنهایی همیشه هست، یا ما حال نداریم، یا چشمامون نمی بینه
    پاسخ:
    فدات 
    محتاجیم به دعا فراوون :)
    من یه بی حال نابینام پس :(
    البته تنهایی نه حال خوب میخوام ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی