دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

درد و درد :/

Wednesday, 18 May 2016، 09:33 AM


Kioug

+نمیدونم از عوارض جانبی کنکوره یا واقعا ضعیف  شدم:/

++دلم که میگیره میام پست هاتونو میخونم و حالم خیلی بهتر میشه، خیلی دلم میخواد نظر هم بزارم ولی بیشتر ترجیح میدم تو تایم محدودم از مطالب خوبتون استفاده کنمシ
+++فک کنم اولین پست تو سال جدیده,امیدوارم سال پر باری تا اینجا بوده باشه و آرزو میکنم پربارتر هم بشه براتون ,براشون ,برامونジ
++++راااستی حدودا سه ماه دیگه تا کنکور فاصله دارم، خیلی استرس داررم  :O
+++++نمیدونم بگم دلم براتون تنگ شده یا خودتون میدونین؟؟

  • کنجد :)

نظرات  (۱۴)

سلااااام عزییییزم
ن بخند شاد باش زندگی هم برات میخنده
خودت خودتو درک کنی خیییلی بهتره
حدودا دوماه مونده فک کنم
ایشالله تک رقمی
مرررسی همچنین برای خودت
پاسخ:
سلاام دوستم 
خنده که کار همیشگیمه  ولی دل فعلا خسته اس :)
نه دقیقا ٢٢ مرداد 
مرسی عزیزم 
سلام عزیزمممممم
نه نظر لازم نیست!!!لازم نیست بگی دلت تنگه ما خودمون میدونیم چون وقتی خودمون هم نمیایم همین حسو داریم!!
استرس چیزی رو حل نمیکنه!!!!  یادت باشه!!!!  فقط  همه چیو خراب میکنه!!!!!  پس سعی کن دورش کنی!!  و بدون هر اتفاقی که بیوفته بهترینه فقط تو باید تمام تلاش خودتو بکنی!! اونوقت خدا بهترینا رو برات رقم میزنه !!!
انشالله که موفق میشی
پاسخ:
سلااام گل دختر
اری استرس خر است و دور نمیشود :/
مررسی عزیزم تو هم همینطور:*

  • راه میانه
  • سلام نورای عزیزم
    احتمالا از عوارض جانبی کنکوره :))
    و گرنه که همیشه کلی آدم باید بیان و برن از زندگیمون
    مهم اینه که از این اومدن ها و رفتن ها چه چیزی به دست میاریم
    باید دقت کنیم و کشف کنیم که هر دوستی ای قراره چه چیزی به ما بده که تجربه بشه برامون......
    منم دلم برای بودن هات تنگ شده و همیشه برات آرزوی موفقیت می کنم
    ی عالمه انرژی مثبت :))))
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    درسته تجربه شد واسم ولی دیدم هم عوض شد نسبت به خیلی چیزا...نمیدونم بهتر شد یا بدتر ولی عوض شد :)))
    مرررسی انرژی مثبت دریاااافت شد با عششق :*
  • راه میانه
  • ی عاله گل
    ***********************
    ***********************
    پاسخ:
    یه عالمه ممنون :))))))))))
  • Afshin ☼_☼
  • :(
    پاسخ:
    :/
    کنکور نزدیکه!!
    موفق باشی!
    پاسخ:
    اهووممم مرسی....
  • راه میانه
  • حواسم هست چیزی به کنکورت نمونده ها
    موفق باشی دختر خوب :))
    پاسخ:
    خیلی خیلی سپاااااس :*
  • راه میانه
  • سلام نورا جان
    می دونم که امروز کنکور داری
    از صبح برات کلی طلب خیر کردم و انرژی مثبت و آرامش برات فرستادم
    امیدوارم موفق باشی
    البته چون رشته ات رو نمی دونم شاید فردا باشه کنکورت

    فرقی نمی کنه به هر حال نورا موفق میشه

    خسته نباشی....
    :))))
    پاسخ:
    وای میانه جون واقعا مرسی که انقدر به من لطف داری و به یادم هستی
     ولی خب من رشته ام معماریه و باید کنکور فنی حرفه ای  بدم که 22 ماه بعده ...
    عوضش با اون همه انرژی مثبتی که برام فرستادی ندونسته کادوی تولد بهم دادی چون امروز تولدم بود :)

    سلامممممممم
    خوووبیییی؟؟؟؟
    کنکور دادی؟؟؟؟
    چطور بوددد؟؟؟؟
    نورااااا دلم تنگ شدههههه
    بیا این وبم 
    Juddya-abbot20.blogsky.com
    پاسخ:
    سلااام مریم جان 
    مرسی تو خوبی ؟؟
    کنکور عالی بود همونطور که دلم میخواست
    حتنا میام به وبت :)))
  • راه میانه
  • آورین
    مبارک مبارک
    همیشه به شادی و تندرستی
    :))))))))
    پاسخ:
    ممنون شادی و سلامتی واسه همه :)))
  • راه میانه
  • ی عالمه انرژی مثبت برای نورای عزیز :)))
    پاسخ:
    یه عالمهه مررررسی از میانه ی عزیز :)))))
    کجااااااااااااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    تو غارم افشین تو غارر :/
  • نویسنده عشق
  • همه با عروسک بازی میکن ولی عروسک در نهایت تنهاست D:
    رشته ی خوبیه قدرشو بدون D:
    اسکلت قشنگ من قرمز پوشیده :|
    بی ربطم خودتی :|
    D:
    پاسخ:
    میدونم قدرشو :))
    تو تابوت مخمل آبیش خوابیده :/
  • نویسنده عشق
  • میگم اسکلتا دل نمیشکنن عایا :(
    پاسخ:
    نه اسکلتا مهربونن قول
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی