دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

دردوخند ...

Sunday, 14 February 2016، 10:08 AM

Hghvfjgdvj

عکس هایت را دارم
ضربه خورده ای
شکسته ای
اما هنوز
رها نشده ای
خودت را رها کنی
من بالای مجسمه ی آزادی
عکست را میگیرم!
#نیما وثوقیان

Mbjcjdko

اول سلام ، دوم اینکه  دلم براتون خیلی خیلی خیلی تنگ شده
و سوم خبری نیست جز اینکه خیلی عجیب با ورق ورق کتابام گره خوردم که نتیجش هر هفته جزو نفرات برتر بودن آزمون های خیلی خررر است، که این یکی نتیجه ی بیرون کشیدن از خیلی کارایی بود که با عنوان سرگرمی و تفریح انجام میدادم [گریه]

البته میدونم همه این دورانو میگذرونن، فقط دعا دعا میکنم زودتر تابستون بیادو کنکورو بدمو همه ی این سختیای به اصطلاح آدم قوی کن، تموم بشه...
خسسته شدم از روزای تکراری ودرسایی که هیچ تلاشی برای درک کردنشون نمیکنیمو فقط به ذهن میسپاریم تا اون روزی که زمانش برسه و رو یه برگه شطرنجی پیادشون کنیم، خیلی مسسخره اس
یه دفترچه سوال و یه برگه شطرنجی چطور میتونه معیار سنجش بهترینا باشه¿¿ :(


+همه فکر میکنن باید خیلی خوشحال باشم ،منم تظاهر به اون چیزی میکنم که اونا فکر میکنن ولی جسمم خسته و روحم خسته تر و وحشتناک تر اینه که نتونی بخوابی...


++خیلی ببخششید که بعد این همه مدت با کلی فاز منفی اومدم شاید باید یه جور دیگه مسائلو تعریف میکردم مثلا اینکه توی آزمونای هفته ایی دو بار نفر اول شدم سه بار نفر دوم تو بقیه ی آزمونا هم بین ده نفر اول بودمو هدیه هم گرفتم و کلی پیشرفت درسی داشتم و اینکه همه چیز خوبه و من به قول دوستم که میگه دخترای مو کوتاه قوی ترن، با همه ی سختی و یکنواختی این روزا با تمام قدرت مبارزه میکنم و حالم خوبه اما من نمیتونم منکر نکات نسبتا منفیش بشم :(
البته جای شکر داره که فاز دپ من به خاطر یکنواختی زندگیه و شکست عشقی نیس خخخ بس که همه جا پر شده از این جور مسائل یعنی یه جفت آدم وفا دار نداریم واقعا؟؟
راستی میگن امروز ولنتاینه، مبارکا باعشهه...
من که وقت سر خاروندن ندارم چه برسه رسیدگی به این موضوعات ولی شوکولات دوست دارم :)

+++بهترینا رو برای شما و عزیزانتون آرزو میکنم :)

  • کنجد :)

نظرات  (۲۱)

  • شادان ....
  • تبریک میگم عزیزم. بخاطر ازمن و هدیه. خستگی هم پیش میاد. من الان که به اون سالها فک میکنم بیشتر حس خوب دارم در مورد سال کنکور و درس خوندناش.ولی وقتایی که میرم سراغ دفترچه خاطراتم. میبینم خیلی روزا میخواستم فقط تموم شه. عادیه . مهم اینکه ایشالا با موفقیت میگذری از این مرحله.
    راستی. رتبه هایی که گفتی مدرسه ای؟ منظقه ای؟ کشوری؟ کدوم؟
    پاسخ:
    مرسی .
    آره میدونم فقط یه رتبه ی خوب میتونه حال بد الانمو جبران کنه ولی در حال حاظر فقط دوست دارم زمان با سرعت هر چه تمام تر بگذرره تا این روزا تموم بشه ..
    رتبه ها توی موسسه ی کنکوری که میرم.

  • mahdi ahadi rad
  • خوندنی بود، مرسی +++++
    پاسخ:
    خواهش میشه :)
  • Afshin ☼_☼
  • سلام اشکالی نداره فاز منفیتم خریداریم
    پاسخ:
    سلام مرسی افشین :)
  • راه میانه
  • سلاااااااااااام نورا جان
    آفرین دختر خوب و خوشگل و مو کوتاه و قوی
    اولا که درست می گی این ورق شطرنجی معیار درستی نیست
    دوما کنکور و استرسش کلا روش درستی نیست
    سوما بهت افتخار می کنم با این سنّ کم ، بینشت خیلی عالیه
    چون هم نکات نثبت رو می بینی هم واقع بینانه منفیها رو
    برات آرزوی شادی و تندرستی دارم
    سعی کن از همین روزای یکنواخت هم نهایت بهره رو ببری و برای خودت لحظه های شاد و لذت بخش بیافری، حتی در اوج فشار درسی
    خیلی موفق باشی.....
    پاسخ:
    سلااام دوست خوبم
    بابت آرزوهای خوبت ممنونم و همچنین روحیه و انرژی مثبتی ک میدی :))
  • علی مکوندی
  • welcome back
    پاسخ:
    مغسی :)
    سلااام
    خوش اومدی دوست من
    برات آروی موفقیت میکنم و بخاطر رتبه های خوبت بهت تبریک میگم
    امیدوارم تو بهترین رشته ممکن و تو بهترین دانشگاه قبول شی
    به درس خوندن ادامه بده تو توی این روزا آیندت رو میسازی
    پاسخ:
    سلام نگان عزیزم
    خیلی منونم دوست مهربون من:)
    سلام نورای عزیزم
    من قک میکردم دانشجو باشی اما نه،کنکوری هستی
    منم سال دیگه کنکور دارم
    خوشبحالت ک درساتو درست و حسابی میخونی
    منم اصلا وقت ندارم،همش درس و کتاب و درس و کتاب
    همش درررررس خسته شدیم خدا خودت کمکمون کن
    چ رشته ای هستی؟من تجربی و ب امید خدا پزشکی!!!!
    ولنتاین تو هم ک گذشت مبارک
    ب شیرینی بعدش میارزه این سختیا
    تبریک بخاطر برتر شدنت!پس مثل همیم:)
    پاسخ:
    سلام مریم جون
    ایشالا که تو هم تو کنکورت موفق بشی و پزشکی رو هم بیاری منم ک معماری 
    مرسی عزیزم :)
    سلام.
    ای جاااانم توام کنکوری هستی؟؟؟
    ایشالا که خبر قبولیتو برامون بنویسی اینجا
    پاسخ:
    سلام  
    خخخ اره
    ایشالا،ممنون عزیزم
  • تُــربــچِــه :)
  • سلاممممممممممممممم
    چه کار خوبی کردی پست گزاشتی
    دلم خیلی واست تنگ شده بود:))))
    ایشالا همیشه تو درسات موفق باشی:)
    روحیتو از دست نده و قوی و با مقاومت ادامه بده
    این روزا میگدره ولی اگه تلاش نکنی بعدا حسرتشو میخوری:)
    پاسخ:
    سلاااممم عزیزم
    مرررسی 
    من که دارم تمام تلاشمو میکنم تا خدا چی بخواد...
  • نویسنده عشق
  • درسته خوش نمیگذره :) ولی میگذره :)
    پاسخ:
    عاره میگذررره :)
  • راه میانه
  • :))

    پاسخ:
    :))))
    عزیییزم بازم به درس خوندنت ادامه بده!!!
    تو داری تمام آیندتو میسازی!!
    پاسخ:
    مررسی نگان روحیه :))
    سلام عزیزم وب خوبی داری خوشحال میشم دنبالم کنی :)
  • شیکسون (^_^)
  • خوب می بینم که در ماهگرد پستت به اینجا اومدم...امیدوارم اوضاع روبه راه باشه و آزمون هارو همینجوری تا کنکور با رتبه های تک رقمی پشت سر بذاری و موفق باشی :)
    غصه نخور و دپ نباش، برای آینده و زندگیت تلاش میکنی...همین خوبه ^_^
    پاسخ:
    بسی بسیار سپاس شیکسون عزیز :)
  • راه میانه
  • سال نو مبارک!
    دختر خوب و درس خون و نازنین
    موفق باشی همیشه
    :))))))))))
    پاسخ:
    سااال نوی شما هم مبارررررک میانه عزیزم :)))))))))
  • Afshin ☼_☼
  • عه سلام نورا خانوووم
    پاسخ:
    سلام اقا افشین خوبی؟؟
  • راه میانه
  • :))
    *****************
    *******************
    ********************
    پاسخ:
    دلم برات خیلی تنگ شدهههه :'(
    خوبی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام نگان گلم خوبم تو خوببی؟؟
    سلااااااااام عزییییزم کجااااااییی دلمممممم تنگ شده 
    پاسخ:
    سلاام مریم جونم منم دلم تنگیده برااات :(((
    نورا داری درس میخونی عزیزم؟
    پاسخ:
    ارره عزیزم شدیداا ...
  • پسته خانوم
  • الان ب این پستت نگاه کن و لبخند بزن
    همیشه سختیها جاشون رو ب خوشی میدن
    ی زمانی این سختیا تموم میشه و نتیجه اش رو میبینی
    الان دقیقا مصداق شماست
    پاسخ:
    آره واقعا چقدر اون موقه تحت فشار بودم همش آرزو میکردم کاش زودتر تموم بشه و چقدر الان راضی و خوشحالم 
    کامنتت باعث شد نیشم تا بنا گوش باز بشه :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی