دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

یک نقطه بحرانی

Tuesday, 22 November 2016، 09:15 PM

-فرض کنید تابع f به فاصله ی a تا b پیوسته باشد و c یک نقطه ی بحرانی از این فاصله است.حالا اگر f ...
خب ببین کلا همه قوانین مشتق رو باید بلد...
****************


+فرض کنید تابع خانواده به فاصله ی مامان تا بابا پیوسته باشد و کنجد یک نقطه ی بحرانی از این فاصله است...

یک نقطه ی بحرانی یک نقطه ی سیاه یک نقطه ی اضافه یک نقطه ی بی مصرف یک نقطه ی خسته..اعع اعع دیدی یادم رفت به شبنم بگم تیپ بندی در و پنجره اشو واسم بیاره اه اه گند بزنن این حافظه لعنتی ر


****************
-الوووو؟؟
+هان؟
-کجایی میگم فهمیدی؟؟
+آره آره فهمیدم بریم مبحث بعد...


پ.ن:لعنت به حواسی که فقط موقع درس خوندن پررته...مثل همیشه ریاضی هم خر است..میانترم هم خرتر..

  • کنجد :)

نظرات  (۳)

  • بالای آسمان
  • ریاضی رو دوست دارم اما هیچی ازش سرم نمیشه فقط در حد چهارعمل اصلی
    پاسخ:
    منم در حد چهار عمل اصلی دوسش دارم :)
    چقد بدم از این توابع میومد.
    راستی گربه نداشتید که بدونید چشم سفید نیستن.
    هرگز اینطور نیستن.
    من چهار تا بزرگ کردم تا حالا. اصلاً اینطور نبودن. حتی دقیق مثل سگ هستن.
    پاسخ:
    نه گربه نداشتم ولی طبق شنیده هام که میگن گربه ها چشم سفیدن یا روباه حیله گره اینو گفتم شاید به قول شما واقعا اینطور نباشه
  • پسته خانوم
  • عالی بود...
    نقطه بحرانی...
    پاسخ:
    مرسهی ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی