دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

هیچ مردی را نترساندم

Sunday, 30 October 2016، 08:54 AM

girl me

وقتی دبستان میرفتیم رسم بود آخر صفحه ی مشقمان جمله های محبت آمیز برای معلم مان بنویسیم یک شب مشقم که تمام شد رو به مامانم پرسیدم صمیم را با کدام س مینویسند؟برادرم خندید گفت چیه میخوای بنویسی خانم معلم عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم؟
کلاس اول بودم و نمیدانستم صمیم قلب آدم دقیق کجاست.گذشت.
یک شب سرم را از روی دفتر بلند کردم و گفتم تبعیض را چه جور مینویسند؟مامانم با چشمهای گرد از تعجب گفت چه میخوای بنویسی؟
تعریف کردم معلم بین من با انشای خوب و بغل دستی با ریاضی خوب فرق میگذارد.مامانم گفت این تبعیض نیست.
در سال های زیادی که گذشت من هرگز به مردی متلک نگفتم،توی تاکسی به هیچ مردی نچسبیدم و توی خیابان به تن هیچ مردی دست نکشیدم،هیچ مردی را نترساندم،به هیچ مردی فحش ندادم.
در سالهای زیادی که گذشت هرگز ورزش کردن و درس خواندن و کار کردن و ماشین راندن هیچ مردی را به سخره نگرفتم.
و حالا از صمیم قلبم فکر میکنم همه ی اینها تبعیض است.
#هاجر


  • کنجد :)

نظرات  (۱۹)

:):*
پاسخ:
:)
مردها به معنای واقعی کلمه نامردند.
پاسخ:
:)
  • نویسنده عشق
  • :(
    پاسخ:
    :)
  • راه میانه
  • چه با احساس نوشتی :)
    حالا بهت بگم کنجد یا نورا؟
    هاجر که نوشتی با هشتک منظورت چی بود؟
    پاسخ:
    هر چی دوس داری صدا کن عزیزم :)
    هاجر نویسندشه اینم پیج اینستاگرامشون 

    Instagram.com/_hajaram_
    باور بکنی یا نه توی خیابون دخترا مستقیم میان سمت ادم اگه نری کنار از روت رد میشن حالا شما این کارو نمیکنی من واقعا ممنونم ازتون
    پاسخ:
    پس خیلی مواظب خودتون باشین
    هعی....عالی بود
    پاسخ:
    :)
  • عبدالله عاصی
  • http://chandhamsari.blog.ir/ 
    تشخیص مرز تبعیض در مواردی خیلی سخت است
    پاسخ:
    شاید..
  • راه میانه
  • آهان...
    فکر کردم مطلب رو خودت نوشتی:)
    پاسخ:
    نه من ننوشتم دوست جان :)
  • محمدمهدی کریمی
  • سلام 
    عالی بود.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام مال من نیست ولی به هر حال ممنون :)
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • تصویرش که منشوریه
    پاسخ:
    منشوریه؟! 
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • لطفا تو نوشته‌هاتون از نیم‌فاصله استفاده کنید چون در بعضی کلمات یک فاصله خیلی زیاد است
    (ctrl+shfit+2) این کلید ترکیبی واسه نیم‌فاصله است 
    توضیح بیش‌تر اینجا
    پاسخ:
    عاها ممنون ...
  • پسته خانوم
  • نه عزیزم این به معنای واقعیه کلمه بیشعوری و سادیسمی بودن یه سری افراده
    ربطی هم به کل آقایون نداره...
    :)

    پاسخ:
    در مورد یه سری چیزا بله صد در صد همینطوره ولی به سخره گرفتن خانوما اونم تو مملکت ما تقریبا یه چیز عادی و رایجی شده ...
  • پسته خانوم
  • این هم باز یه جور مشکل روانیه
    که طرف چون فکر‌میکنه مرده از زن جماعت برتره
    کلا با یه سری خل و دیوونه طرفیم
    :)))))
    پاسخ:
    :)
  • دلارام gh
  • چه نوشته های قشنگی چه عکسای زیبایی دنبالین
    پاسخ:
    :)
  • آقای سین
  • به نظر من که ایرانیا زن ذلیل ترین مردم جهانن  :)

    با اندکی تحقیق درباره وضع زنان در عربستان و ایضا بهره کشی جنسی از زنان در جامعه های لائیک شرقی و غربی، عزت و احترام زنان در ایران عزیز را شکر گزار باشید!

    با تشکر :))))))
    پاسخ:
    وطنم پاره ی تنم :))
    ولی بحث جغرافیا نیست بحث اینه که من هنوزم میترسم وقتی شبا تنها برمیگردم خونه هر چقدرم که شما بگین اینجا تگزاس نیست :)
    سلام نورا جان.
    جالب بود.
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)
  • مَــه دیـــاران
  • سلام و درود :)

    خوشحال میشیم از "خراب آباد" دیدن کنید و نظرتون رو درباره عکس نوشته ها بهمون بگید...
    من هیچوقت چیزی ننوشتم:\ به جاش وسایل بقیه رو کادو میدادم تو کلاس:)*
    پاسخ:
    ولی من آخر همه مشقام مینوشتم 
    عطر گل یاس معلم مادر ماست  :))
  • میلاد امینی
  • دوست عزیز و گرامی، ممنون از این مطلب خوب شما. البته من فکر میکنم نمیشه این فضای بیمار گونه رو تنها از چشم مردان دید، بلکه از نظر من این کل جامعه‌ی امروز ماست که رو به بیماری روزافزون و بی‌فرهنگی در حرکت هست. تمامی این اتفاقات خبر از زوال فرهنگ می‌دن.

    پاسخ:
    فرهنگ فرهنگ ...
    چه واژه ی غریبی این روزها 
    ممنون از کامنت خوبتون!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی