دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

ری را من خسته ام

Wednesday, 16 December 2015، 12:31 PM

Froogh

پشت شیشه برف میبارد...
× اگه آنفولانزا نباشه فکر کنم سرما خوردم :/
خالق مسکن آدم خوبی بوده، خدایش بیامرزد!

Ri ra

#سید علی صالحی
+عکس دستخط خودشونه البته اگه اشتباه نکنم
به نظرم شعراشون قشنگه :)
+نورا آقای صالحی دوست 

Scr

  • کنجد :)

نظرات  (۱۱)

انفولانزا چیه خدا نکنه!!
چه نوشته های قشنگی
پاسخ:
سلام نگان جونم
سپاس :)
نورا چه اسم قشنگی:)))
نه ان شاالله که یه سرما خوردگی سادست و زود خوب میشی:)
شعر بالا عالی:||
پاسخ:
سلام هدی جان
آره الان حام خیلی بهتره ولی حسابی این چن روز از پا درم آورد :/
مرسی که اومدی :))
سلام.
ری را همون ینی لیلا؟؟؟
جالب بود نورا :)
پاسخ:
سلام خاتون خانوم 
تو این شعر حکم همون لیلی رو داره درواقع معشوقه ی شاعر :)
«در افسانه های کهن ایرانی ری را به زنی گفته میشود که سرسبزی را به جنگل های مازندران میدهد, در گویش مازندرانی به معنی آگاه باش و هوشیار باش, نیز معنی میشود»

«ری را به معنی زن می باشد . مطابق یک افسانه قدیمی در شمال بانویی است که باعث زیبایی جنگلهای مازندران می شود. نوعی باران در شمال است»

ممنون اینارو یادگرفتم :)

پاسخ:
احسنت 
عالی بود اطلاعاتت خیلی کامل :)))
سلام عزیییییزم
خوبی؟
مرسی ک ب یادمی
دلم خیلیییی برات تنگ شده بود
برام دعا کن،نیازمند یاری بیشترخدام!
موفق بااااشی دوست گلم
پاسخ:
سلام مریمی ،ممنون تو خوبی
منم دلم برات تنگیده ،حتما عزیزم برات دعا میکنم ایشالا همه چیز اونطور پیش بره که میخوای 
مرسی دوستم 
نه دیشب که پست و اون شعر رو دیدم، گفتم سرچ گنم ببینم ری را چیه؟ که اینارو به دست آوردم :)
مرسی ^_^
پاسخ:
خیلی عالی
:)
  • راه میانه
  • منم اشعار علی صالحی را دوست می دارم :))
    پاسخ:
    :)))
    امروز۲۹ آذر
     روز ولنتاین ایرانی ها...
    روزی که کورش کبیر
     آن را"" سپنتا ""
    ""♥روز عشق ♥""
    نام گذاری کرد...

    پس به خود ببالیم 
    که قبل از غربیها
     ما روز ولنتاین داشتیم...

    بیایید این روز قشنگ رو
     به هم تبریک بگوییم 
    نه ولنتاین غربیها 
    که قدمتی ندارد...

    ♥♥روز سپنتا ♥♥
    ♥♥روز عشق ♥♥
    به تمام ایرانیها
     هر کجا که هستند 
    مبارک...♥♡♥♡


    سلام عزیییزم،خوبی؟
    جمله پست بالایی عااالی بود
    پاسخ:
    سلام مرییم گلی مرسی عزیزم من عالیم 
    ولی سپنتا که پنج اسفنده
    به هر حال یلدات مباررک 
  • راه میانه
  • قسمت نظر در آخرین پستت فعال نیست!
    ولی آهنگ انتخابیت عالی بود :))
    پاسخ:
    ممنوووونم راه میانه ی عزیزم
    سلام دوست جونم گاهی به منم سر بزن
    پاسخ:
    کوتاهی منو ببخش دوستم تو اولین فرصت میام :)
  • راه میانه
  • کجایی دخترم خوبی؟
    پاسخ:
    مرسی به یاد بودی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی