دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

سوزی

Monday, 21 November 2016، 06:57 PM

سوزی

این گربه یکی از ده تا گربه ی دانشگاست که دو هفته ایی میشه پای راستش میلنگه(یکی بهش لگد زده) و چون از بقیه گربه ها ضعیف تره،تصمیم گرفتیم تا یکم اوضاعش روبراه بشه براش غذا ببریم و هواش رو داشته باشیم.
اسمش هم گذاشتیم سوزی :)
هرچند که حکایت من و گربه ها حکایت مار و پونه است ولی وقتی یک موجود زنده،بدبخت تر از خودم،میبینم حس میکنم باید کمکش کنم،خدا رو چه دیدی شاید تو زندگی قبلیم سوپر من بودم :/

++یک گربه ی سیاه سفید مهربون هم هست که وقتی من نیستم هوای سوزی رو داره:))))

+++کلا دانشگاه که نیست مرکز پرورش گربه است :| 

جورج

ایشون همون جنتلمن مهربونه که هوای سوزی رو داره :)

رورو

غذا میخواست :(

همشون

  • کنجد :)

نظرات  (۷)

  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • خدا خیرتون بده
    کار خوبی می‌کنید
    پاسخ:
    ممنون
    الهیییی
    چندتاهم گربه دارید
    من وقتایی که خیره نگاهم میکنن میترررسم!!
    پاسخ:
    آره خیلی زیادن ...منم قبلا میترسیدم ولی الان برام طبیعی شده
    وقتی چیزی میخوریم مثل بچه یتیمای گرسنه نگاه میکنند :((
  • راه میانه
  • چه گربه هایی!
    ی دوست دارم حکایتش با گربه ها مثل خودته
    ی بار باهم و با ی نفره دیگه که باهاش رودربایستی داشتیم، رفته بودیم کافی شاپی که در فضای باز بود
    گربهه نزدیکش شد، چنان جیغی کشید که نگو....
    هیچی دیگه کلی آبرومون رفت :)))
    احتمالا تو جیغ جیغو نباشی در این موارد :)))
    پاسخ:
    آخی حتما خیلی میترسیده :)))))
    نه از بچگی با جک و جونورا بزرگ شدم زشته دیگه الان ازشون بترسم و جیغ بکشم :)))
    کار خیلی خوبی میکنید. دستتون درد نکنه.
    حیوانات به حمایت ما نیاز دارن.
    من کشته مرده ی گربه هستم.
    پاسخ:
    مخصوصا تو این هوای سررد خیلی بیشتر نیاز به کمک دارند
    گربه ها چشم سفید اند مثل سگ باوفا نیستند :))
  • دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
  • دستتون طلا
    (به قول قدیمیا^ــ^)
    پاسخ:
    خخ سپاس ..
  • پسته خانوم
  • کارتون بسیار پسندیده است
    ولی پفک به این بنده خدا ها ندین
    منقرض میشن
    :)
    #انجمن_مبارزه_با_پفک_خوری
    پاسخ:
    کلا پفک هم دوس ندارن نمیخورن :)
    چه شماله دانشگاه
    پاسخ:
    خخ آره :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی