دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

coming back soon ï

Thursday, 27 October 2016، 11:15 AM

.....jjjjjjj

به شرط عقل فاصله میگیریم
پیش از آنکه فاصله ای اندازند
چرا که انسان
درخت نیست تا حد فاصلش را با کناری حفظ کند
به دوستی خنجر میسازد
و از درون خود را
و از بیرون کناری را
زخم می اندازد...
#سید محمد مرکبیان

..........kkkk

+سلام خوبین؟؟
++ نتایج کنکور خیلی خیلی خوب بود و باور نکردنی هر چند این موضوع بیات شده و تقریبا مال دو ماه پیشه اما خالی از لطف نیست که بگم رتبه ام 63 شد البته با این توضیح که رشته من معماری بود ( بهتون حق میدم اگه همین الان دچار تهوع بشین چون تقریبا از هر ده نفر یازده نفرشون دارن معماری میخونن) و  داوطلبای رشته های فنی خیلی کمتر از رشته های نظری هستند و شاید کنکورشون هم خیلی آسونتر و آوردن رتبه دو رقمی زیاد شق القمر کردن هم نیست فقط کاش یه عدد خاص تر بود مثلا هفتادوهفتی چیزی ،هر چند از ته قلبم از خدا خیلی خیلی ممنونم♡_♡
+++همه چیز خوب و روبراهه فقط من فکر میکردم مثلا دانشجو ها اونقدر وقت دارند که حداقل هفته ای یک بار میرن سینما یا تئاتر،کتابای باحال میخونن ، هر جمعه صبح میرن کوه و با دوستاشون همه فست فودای شهر رو امتحان میکنن و باشگاه و استخر و گردش و تفریح و ...کلا فقط زندگی میکنن و درساشون به خودی خود پاس میشه یا لابد یک بار مشروط میشن ترم بعد دیگه حتما خودش پاس میشه اما عرش تا فرشی با حقیقت فاصله داشت هرچندکه ما همچنان امید واریم :)
++++من تصمیم گرفتم با فضای مجازی آشتی کنم ولی همون غار سرد و تاریکی که همه کنکوریا تا روز کنکور توش قایم میشن ،همش سنگ میندازه جلو پام  >_<
+++++روز و شبتون مانا دوستان...!

  • کنجد :)

نظرات  (۸)

  • راه میانه
  • اُ مای گااااد
    ٦٣
    آفرین......بهت افتخار می کنم
    واقعا می گم
    قطعا خاص تر از عدد٦٣ برای تو وجود نداره، حتا یک شماره بالاتر یا پایین تر
    امیدوارم بتونی برنامه درس و تفریح رو در کنار هم داشته باشی
    زندگی کن و لذت ببر از لحظاتت :))
    پاسخ:
    الان که بهش فکر میکنم میبینم راست میگیاا 63 هم بد نیست عدد خوشجلیه :))
    مرسی مرسی :*
  • پسته خانوم
  • چقدر خوب که از نتیجه راضی هستی
    موفق باشی،
    یه ذره بری دانشگاه وقت واسه همه اینا پیدا میشه:)
    پاسخ:
    مررسی پسته خانوم 
    آره هنوز عادت نکردم :)))
    عاشق معماری بودم 😥😥😥
    پاسخ:
    خیلی سخته چیزی رو از دست ندادی :/
    سلام نورا جان.چقدر خوشحالم برگشتی.بهت سر میزدم هر چن وقت یکبار و اتفاقا همیشه سوال بود برام کنکور تموم شد و نتیجه هاشم اومد اما از نورا خبری نشد.
    نورا جاااان تبریک میگم به این رتبه ی قشنگی که اوردی.واقعا افرین و خسته نباشی.اتفاقا به خودت ببال که این رتبه خوب رو کسب کروی.
    بهت بابت قبولیت تبریک میگم.
    یه مدت بگذره اخت میشی با محیط و درس و مشروطی و قبولی...
    ولی اینو بدون هیچی به لذت مدرسه ها و دوستیهاش نمیرسه.دانشگاه بزرگت میکنه.
    پاسخ:
    سلام خاتون خانوم  مرسی از لطفت 
    آره من اصلا اومدنم نمیومد خسته بودم انگار خخ
    آره واقعا مدرسه و دوستای مدرسه یه چیز دیگه بود اصلا :(
    ممنونم عزیزم 

    پاسخ:
    :)
    سلام نورای عزیزم
    ببخشید ک دیر شد اخه همش درگیر درس بودم دیدم اپ شدی اومدم خودمو معرفی کردم:-)
    نگان مثل اینکه میگه تا سه سال اتی نیستش!!! نمیدونم دقیقا چرا یهویی رفت
    عزیزم منم هرکاری کردم قالبمو عوض کنم نشد,اصلا نمیشه نمیدونم چرا
    اگر یه وقتی فهمیدم میام برای تو هم توضیح میدم,اگه تو هم فهمیدی ب منم بگو
    من چندبار امتحان کردم نشد واسه همین قالب خود بلاگ بیان رو گذاشتم
    پاسخ:
    سلام لیمو جونم چقد خوشحالم که بازم هستی اصن نمیدونی چقدر ناراحت شدم فکر کردم نیستی عاخه :)
    دقت کردی چه برو بیایی شده ؟؟سه سال آتی؟؟؟؟؟عاخه چراا؟؟O_o
    باجه دوستم :)

    از من بهتر هستید که هی پاش به دانشگاه نخورده.
    ممنونم از لطفتون.
    پاسخ:
    همه دانشگاه رفته ها هم که خوب نیستن ...
    خواهش :)
    ذوق کردم:)
    بعد کنکور چند باری اومدم دیدم آپ نکردی:(
    موفق باشی دختر خوب
    پاسخ:
    فدااای توو مررسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی