دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

و در نهایت :)

Saturday, 26 December 2015، 12:59 PM

Hfgcc

دلم برای تمام دردهایم
اتاق خالی ندارد
من مسافرم
آخر ماجرایم کوچ است
مثل پاییز به زمستان
از خودم میروم
به خیابانی که
هیچ وقت به شهری نمیرسد
بی تو فقط میشود هیچ باشم
کاش فصل ها
بهانه ایی برای عاشق شدن داشتند ...

Vdbfdhdd

چند روز دیگه امروز پارسال میشه
کمی ساده ،اندکی خنده دار و قدری عادی!!
+پس عید همتون خیلی خیلی پیشاپیش مبارک
+میرم ولی اگه عمری باشه پاییز سال بعد برمیگردم :)
لینک همه دوستانی که سر میزدن هم گذاشتم ، اگه کسی هم هست که فراموش کردم لینک کنم بگه که بزارم ،خاموش به همتون سر میزنم :)
+ خب دیگه خدافظی :*

  • کنجد :)

نظرات  (۱۶)

  • Afshin ♪♫
  • نورا کجا میری؟ پستت خوشگله ولی دلم گرفت 

    پاسخ:
    میرم ولی سال دیگه برمیگردم 
    چرا بگیره بیخیال ،دنیا دو روزه خوش باش
  • صآب خونـِ
  • کُجا؟
    پاسخ:
    شاید یکم مسخره به نظر برسه بگم کجا
    ولی میام امیدوارم شماها هم تا اون موقه باشین 
    عه کجا میری؟؟؟؟
    خب چرا میری؟
    زودی برگرد
    +ناراحت شدم:(
    ++ دلم برات تنگ میشه
    پاسخ:
    ناراحت نباش گلم 
    امیدوارم این چند ماهم زودی بگذره منم دلم براتون تنگ میشه :(
    نورا؟؟؟
    کجا میری دختر؟؟؟چرا میری؟؟؟مگه پاییز سال بعد چی قراره بشه؟؟؟
    چرا وبلاگ نوشتنم شده فصلی؟؟؟
    با اینکه خعلی وقت نیست با هم آشنا شدیم اما ناراحتم از اینکه میری.نوشتنت رو دوست داشتم خو.
    با اینکه دوست ندارم بری و بنویسی اما انشاالله هرجا هستی موفق و شاد باشی.
    یهو نرو.گاهی بنویس.
    پاسخ:
    همه چیز یهویی شد قرار نبود اینجوری شه خودمم خیلی دلم تنگ میشه براتون قول میدم بهتون سر بزنم ولی فک نکنم بتونم آپ کنم :(
    خیلی ممنونم عزیزم 
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
    قلب بیچاره ما چرا باید نبود تورا تحمل کند؟  مهربان نورای عزیز
    ماکه درنبودت غمگین هستیم با ارزوی اینکه تو شاد باشی و دلت هم کمی برای ما تنگ شود
    خدانگهدار دوست مهربانمان
    پاسخ:
    ممنونم نگان عزیز منم دلم براتون تنگ میشه
    خدانگهدار 
  • راه میانه
  • نورا جان نمی پرسم چرا و کجا می ری
    اما هر وقت دلت خواست برگردی حتی اگر قبل از پاییز سال آینده بود
    برگرد
    هر جا هستی و به هر کاری که مشغولی برات آرزوی موفقیت و طلب خیر می کنم.
    سلامت و شاد باشی همیشه :))
    پاسخ:
    خیلی ممنونم میانه ی عزیزم 
  • راه میانه
  • کامنت من رو تایید نکردی نورا :(
    پاسخ:
    دنیا بدون تکنولوژی خیلی مسخره اس :((
  • راه میانه
  • سلام نورا جان
    خوشحالم که هستی دوباره
    بابا نرو، دیر به دیر پست بذار ولی باش
    وقتی نوشتی بدون تکنولوژی نمیشه یاد ی جوک افتادم
    برات می نویسم ولی فقط برای خنده، قصدم بی ادبی نیست
    اگر دوست نداشتی این کامنتم رو تایید نکن :)
    با تمسخر از بابا بزرگم پرسیدم ..!
    بابا بزرگ؛ آخه شما چطوری زندگی می کردین!؟
    نه تکنولوژیی؛ 
    نه هواپیمایی؛ 
    نه ماشینی؛ 
    نه کامپیوتری و نه موبایلی ..!

     گفت:
    همونطوری که شما الان زندگی می کنین ..!
    نه نمازی؛  
    نه عبادتی؛ 
    نه تربیتی و نه اخلاقی ..! 
    نه ادبی...نه احترامی
    نه شعوری...😐😐

    فکر کنم بهترین کار تعادل در استفاده از تکنولوژی باشه
    بازم ببینیمت دخترم :))

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خخخ جوک خیلی بامزه بود و واقعیته بله تعادل بهترین راهه 
    منم فکر نکنم بتونم زیاد دووم بیارم برمیگردم ب زودی :))
    دلم برات یه زره شد ه!!
    زودی برگرد
    پاسخ:
    سلام عزیزم منم همینطور 
  • راه میانه
  • ی عالمه آرزوهای خوب برای نورای عزیز :)))
    پاسخ:
    خیلی ممنونم میانه ی عزیزم 
  • راه میانه
  • ی عالمه گل
    :)))))
    پاسخ:
    مرررسی :)))))))
    سلام نورا.خوبی؟
    ایشالا هرجا هستی خوب و خوش باشی و موفق. :)
    سلاااام‌نورااااا
    اجی کجایی
    نگو ک نیستی
    من دلم برات یه ذره شده،واسته پستای قشنگت
    نمیشه بمونی ولی کم ؟!
    منتظرم خبری ازت بشنوم
    چرا پاییز
    چرااا
    پاسخ:
    سلام مریم جان خوبی عزیزم؟؟
    نمیدونم اجی 
    نمیدونم کی میتونم برگردم 
    منم دلم براتون تنگ شده خیلی دوس دارم برگردم ولی نمیدونم کی 
    بلاتکلیفی بد چیزیه :((( 
  • علی مکوندی
  • :|:|:|:|:|:|:|
    پاسخ:
    :)
  • شیکسون (^_^)
  • سلامم
    الان داشتم یه اهنگی که به اسم وبلاگت ذخیره کردم رو گوش میدادم...همون که دو نفری میخونن با یه گیتار...بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه... :)  کی هستن اینا؟
    امیدوارم هرجا هستی خوش و سلامت باشی، گاهی بیا حتما ;-)
    پاسخ:
    سلاام
    اسم دختره مرجانه ولی اسم اون آقا رو نمیدونم :)
    دلم تنگ شده واسه اینجا میام گاهی ...
  • راه میانه
  • امیدوارم خوش و شاد و سرحال باشی
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم خیلی دلم برات تنگ شدههه :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی