دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

خوب خواهم شد به یقین

Saturday, 3 December 2016، 06:45 PM


گفتم که بعد از آن همه دل ها که سوختی کس می خورد فریبِ تو ؟
گفتا هنوز هم..
#رهی معیری

++امروز تلخ ترین و بهترین توگوشی عمرم را خوردم نه از آن توگوشی ها که وقتی بچه بودم میخوردم تا یادم بماند نباید در شلوغی گم بشوم.
از آن توگوشی ها هم نخوردم که در دعوا ها بچه ها میزنند به همدیگر...
از آن توگوشی ها نبود که بخورد زیر گوشم و صدای سوت بدهد،بعدش سریع دستم را بگذارم روی رد انگشت ها که شاید آرام بشود و بعد راحت گریه کنم بدون اینکه برایم مهم باشد الان چقدر زشت میشوم و صورتم خیس میشود با اشک های شور و مزخرفی که وقتی ناخودآگاه وارد دهانت میشوند و داغیش را حس میکنی، میفهمی گریه هایت الکی نیست.
امروز تلخ ترین و بهترین تو گوشی عمرم را خوردم
تلخیش به گَسی قهوه بود،از آن تلخها که باید باشد...
نه دستم را گذاشتم روی رد انگشتها نه گریه کردم، لبم را گاز گرفتم و اشکهایم را قورت دادم...
از آن تلخها بود که چشم های آدم را باز میکند!

پ.ن:عنوان زحمتش را کشیده همین.

  • کنجد :)

نظرات  (۸)

حالا خوبه این تو گوشی یه سودی داشته و چشمتون رو باز کرده.
پاسخ:
اهوم باز باز ...
  • بالای آسمان
  • مگه طعم قهوه گسه؟
    پاسخ:
    بستگی داره
  • راه میانه
  • عزیزم...............
    چه جالب نورا
    تو گوشی تو رو نمی گما

    اینکه منم چند روز پیش از همین تو گوشیا خوردم از عزیزترینم، استادم
    با این تفاوت که من 20 سال از تو بزرگترم
    پس خیالت تخت
    این اتفاقهای تلخِ خوب برای هر کسی در هر دوره ای از زندگیش پیش می آد

    امیدوارم تلخیش ، شیرینیه عمیقی رو در وجودت به ارمغان بیاره
    وجودت نورانی...........
    پاسخ:
    تلخ خیلی خوبی بود 
    عه یه چیزی شما 20 سال بزرگترین واقعااا ؟؟
    من نمیدونستم به خودا 
    زشته رسمی صحبت نمیکنم ؟
    ممنون  :*
    نورا چرا :-( من نمیدونم چی بگم واقعا
    پاسخ:
    هیچی نگو لیمو جانم من خوبم :*
  • من مُبهم
  • فقط امیدوارم قبل از اینکه دیر شده باشه خرده باشی
    گاهی یک تلنگر بیدارت میکنه تا راه درستو پیداکنی..
    پاسخ:
    دیر نمیدونم شد یا نه
    شاید اگه زودتر اتفاق میافتاد یه جور دیگه میشد ولی الان نیاز داشتم بهش
  • راه میانه
  • آره...واقعا :)
    تو همین حدودا:)
    نه بابا
    همینجوری که حرف می زنی عالیه :)
    پاسخ:
    شاید باورتون نشه ولی این خیلی جذابه :)
  • پسته خانوم
  • طعمش کال است

    تا چند روز حتی فکر آدم از یادش مور مور میشه...
    تو گوشی خوب یا بد، کلا سخته
    پاسخ:
    ولی گاهی اوقات لازمه یکی بزنه بیدارت کنه 
  • راه میانه
  • چه خووووووب :))
    پاسخ:
    :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی