دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

15

Tuesday, 8 December 2015، 10:45 PM

Hfggb

+اصلا این عادتمه تا یکم همه چیز میفته رو ریل، سیستم ناخودآگاه بدنم تقاضای جاده خاکی میکنه
به نظرم زندگی هر کدوم ما شبیه یه فیلمه شخصیت اولش خودمونیم اما اینکه قهرمانشم خودمون باشیم یا نه رو باز هم خودمون انتخاب میکنیم.
خیلی دوست دارم بدونم ده ،بیست سال دیگه کجام¿
اونموقه هم آرمان های الانمو دارم، بهشون رسیدم یا بیخیالشون شدم!
حتی فکر کردن بهش هم جذابه، البته جذابیت با یه جور دلهره و استرس که باعث میشه تمام تلاشتو بکنی تا آرمانهای خودتو به کرسی بنشونی و اگه تو جاده خاکی باشی یعنی مسیر آرمان هات از ریل خارج شده باشه،  وقتی به آخرش میرسی فقط حسرت میخوری خب اینو یه بار تجربه کردم نمیخوام دوباره تکرار بشه...
منم میخوام اون لحظه که دارم به پشت سرم نگاه میکنم و همه ی این روزا میشه یه مشت خاطره بتونم با جرئت کامل به همه بگم آره این من بودم، خوب یا بد، درست یا غلط، همش من بودم.
+امروز برف اومد، هیجدهمین پاییز هم گذشت نمیدونم چندتا پاییز دیگه رو میتونم ببینم  ولی مطمئنم دلم برای پاییز امسال خیلی تنگ میشه...

  • کنجد :)

نظرات  (۹)

این خیلی خوبه که یه دورنمایی برای خودت و افکار و آرمانهات تصور کنی و به فکرشون باشی. آدم همیشه میتونه دچار تغییرات مختلف بشه و افکارش رو بهبود بده یا...
پاسخ:
:)
سلام مهربون
خوبی؟
اره فکر جالببه ک بدونی.....واااای نورا!!!! کاش ب ارزوهامون برسیم!البته مشروط ب تلاشه
من وااااقعا نمیتونم چند سال بعد خودمو بدون ارزوهام تصور کنم
من بااااتید ب اهداف و ارزوهام برسم!
خدایا منو نورا و‌همه رو ب ارزوهاشون برسون!
پاسخ:
سلام عزیزم مرسی تو خوبی
بله رسیدن به آرزوها مشروط به تلاش زیاده
ایشالا ک به آرزوهامون می سیم :)
  • علی مکوندی
  • هاهاها
    دقیقا همه این حسو دارن نسبت به آینده و کنجکاوی در موردش
    بدیش اینه بعضی وقتا فکر کردنو تلاش کردن براش حواس آدمو از لذت بردن از زمان حال پرت میکنه
    پاسخ:
    دقیقاااا
    لذت بردن از زمان حال...
     یه جور مبارزه ی درونی دارم باهاش 
  • علی مکوندی
  • من ک کلا یادم رفت لذت بردن یعنی چی
    پاسخ:
    :/
  • راه میانه
  • این خیلی خوبه که هدفی برای خودت داری ولی مهم تر از اون اینه که در لحظه زندگی کنی
    و قدر ثانیه ثانیه های زندگیت رو بدونی و حالش رو ببری
    "هجدهمین پاییز هم گدشت" یعنی تولدت بود؟
    اگر این طوره خیللللللللللللللللللللللللللللللی تبریک می گم
    *******************************
    *********************************
    ***************************************
    پاسخ:
    تمام تلاشمو میکنم یک ثانیه اشم از دست ندم 
    نه تولدم تیره خخخ
    این هیجدهمین پاییزی بود که دیدم
    به هر حال مرررررررسی عزیزم
    سلام‌گل دخمل
    دلم برات تنگ شد یهویی
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوبی که ایشالا
    فدای توو ؛)
    سلام ابجی چطوری؟
    حرف جالبی زدی
     اینده خیلی نزدیکه و ما خودمون باید بسازیمش تا الان که من همیشه با افتخار از گذشتم حرف میزدم امیدوارم اینده هم همینطور باشه
    برای هردمون
    و ارزو هامون براورده بشه
    پاسخ:
    سلام نگان جان ممنون 
    خیلی خوبه که به گذشتت افتخار میکنی ایشالا آیندتم همونطور که دوس داری بسازی :)
    سلام نوراااا
    جا داره اول از همه بگم...اصلا پاییز چیز دیگریست .والسلام و علیکم 
    و بعدش یه اینکه 20 سال دیگه ....وای من الان دچار استرس شدم چی میخوام یعنی تعریف کنم واسه بجه هام خخخخخخخخ.
    من شب و روز دارم به این فکر میکنم.کاش 20سال دیگه میشد که خودمون خودمون  رو به قهرمانی قبول داشته باشیم :(
    پاسخ:
    سلام خاتون خانوووم
    بله اگه نبود ک انقد عاشق پیشه نداشت خخخ
    استرسم داره خب خخ ایشالا که همونی بشه که انتظارشو داری 
  • راه میانه
  • آفرین نورا از همسن های خودت خیلی فهمیده تری

    بهت افتخار می کنم :)

    پاسخ:
    شما خعیلی لطف داری عزیزم 
    باعث خوشبختی من بوده که با شما آشنا شدم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی