دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

شهر خالی ست

Sunday, 6 December 2015، 05:50 PM

Vfffcbhfc

میدانم کسی در این اتاق نیست
و شهر خالی ست
و همه ی میدان های این شهر خالی ، خالی ست.
اما من کوچه های غبار آلود را دوست دارم
و باران کوچه های غبار آلود را
من آنها را که شکست خورده اند
 و غمگین اند
 دوست دارم
و آنها را که پیروز شده اند
و باز غمگین اند
دوست دارم.

  • کنجد :)

نظرات  (۶)

زیبا بود نورا خانوم دمتگرم
پاسخ:
ممنون
  • Afshin ♪♫
  • انرژی منفی -
    پاسخ:
    :(
    و شاید غمگین ها هم بیشتر نیاز دارند به دوست داشتن ها...
    پاسخ:
    اهوومممم
  • راه میانه
  • *********
    ستاره به جای گل
    پاسخ:
    مرسی گلم
  • خاتون بانو
  • ن اینجا بس دلم تنگ است

    و هر سازی که می بینم بد آهنگ است...

    بیا ره توشه برداریم

    قدم در راه بی برگشت بگذاریم

    ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است...

    بسیار زیبا بود نورا جان.


    bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

    پاسخ:
    ممنون خاتون خانوم
    ادم های غمگین
    دلم همیشه براشون میسوزه من خیلی دوسشون دارم و تلاش میکنم از این حال در بیان
    پاسخ:
    همیشه مهربونی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی