دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

10

Friday, 27 November 2015، 01:32 PM

10#@

مثل فیلم های دهه هفتاد فرانسه
سیاه و سفید عاشقتم
و درست لحظه ای که میخواهم ببوسمت
نگاتیو پاره میشود
#وحید پورزارع

12@#$

+بالاخره جمعه شد از یه طرف خیلی خوشحالم از یه طرف خیلی خسته و بیشتر از خسته کلافه ام 

از همون اول هفته انتظار آخرشو میکشم
 وقتی هم آخرش میاد به خودم که میام میبینم نصفشو خواب بودم نصف بقیه هم یه طوری میگذره که آدم منکر سرعت بالای نور میشه...
هفته ای که گذشت خیلی پر اضطراب و استرس بود، حسابی انرژیمو گرفت
 به قول یکی از دوستام که میگفت: با هزارویک زحمت یک هفته رو تموم میکنی دوباره یکی دیگه شروع میشه
دلم واسه یه خواب درست حسابی تنگ شده...یه خواب بدون استرس، بدون رویا ،بدون کابوس، کلا یه خواب آروم...

11@$

تو زندگی حقایقی هست که میشه فهمید
 ولی نمیشه فهموند...
#آل پاچینو

  • کنجد :)

نظرات  (۷)

  • علی مکوندی
  • همم
    منم یجورایی همینطورم
    فقط منتظرم یچیزو تمام کنم بعد هیچ حسی دیگه بش ندارم
    دوستم میگه باید از مسیر لذت ببری . که عمرا بتونم
    پاسخ:
    باید از مسیر لذت برد 
    حق با اونه،زندگی خیلی آزار دهنده میشه اگه لذت نبرد ولی چطور باید لذت برد¿ آی دونت نو...

    همه آخر هفته خوش میگذرونن...ماهم نصفشو خوابیم خخخخ

    ممنونم که لینکم کردی، منم لینک و دنبالت کردم :)
    پاسخ:
    خخخ بهله...
    خواهش :)
    خخخخخخخ
    من یکی که شنبه به امید جمعه میرم مدرسه
    فقط من نه همه دوستام همینطورن
    نگران نباش همه ازیت میشن ما همه میخوایم اروم بخوابم و یه روز بدون کار و استرس بگذرونیم اممما چه کنیم دیگه؟؟ نمیتونیم غصه نخوریم
    اما طول هفتههم خوبیای خاص خودشو داره

    پاسخ:
    وای مدرسه؟داغونم کردی خخخخ
    اره دیگه زندگی بدون استرس هم که نمیشه خیلی بی نمک میشه ولی خب خوبه بعضی وقتا نباشه
    بله صدالبته :)

  • راه میانه
  • ینیا عاشق وبلاگتم
    انتخابهات عالیه
    ترتیب گذاشتن مطالب
    خیلی می چسبه بهم

    سیاه و سفید عاشقتم :))
    پاسخ:
    لطف داری عزیزم
    خداروشکر :)
    نوش جونت خخخ 
    فدااااااات عششقم :))
    سلاااام
    خوبی؟
    وااااااای نوراااا نگو ک منم همینطوری بودم این هفته،احساس میکردم خودم اینو نوشتم!تا این حد
    همه ی هفته ها هم پرکار و پر دغدغه،ایشالله خدا بهمون صبر و ارامش عطا کنه دیگه!
    توانمون هم زیاد شه
    وااای چقدر عکسای قشنگی
    هزار تا لایک داره
    برات بهترین ارزو ها رو میکنم و امیدوارم این هفته بهت خوش بگذره
    شبت اروم و رویایی
    پاسخ:
    سلام مریم جان
    مرسی تو خوبی؟
    خخخ شاید واقعا تو نوشتی
    اره خدا بهمون صبر و توانایی زیاد بده :/
    ممنون عزیزم ایشالا هفته ی خوبی برای هممون باشه با خبرای خوب :)
    شب تو هم خوش 
    سلاممممممم

    جه جملات زیبایی 

    عکسای خیلی خوبی هستن 

    مرسی که سر میزنید:))
    پاسخ:
    سلاام
    خداروشکر که خوب بودن
    خواهش میکنم :)
  • Afshin ♪♫
  • دمت گرم نورا درک بالایی داری
    پاسخ:
    بابت کدوم موضوع؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی