دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

گردونه تو کی داره میچرخونه ؟؟؟

Wednesday, 25 November 2015، 12:17 PM


9@

  • کنجد :)

نظرات  (۷)

  • Afshin ♪♫
  • ای جان چه قشنگ بود این اهنگو از کجا اوردی؟
    پاسخ:
    لا به لای اهنگام پیداش کردم خواننده رو شناختی؟
  • Afshin ♪♫
  • نه نشناختم خوانندش کیه؟؟؟
    تو تازه منو دنبال کردی؟؟؟؟ لهت کنم بچه پررو؟
    پاسخ:
    خخخ بهتر ک نشناختی
    تو چی لینک من تو  وبت نیست باید لهت کنم؟؟
    وااااایییی خیلییییی عالیه
    خواننده اش کیه؟
    پاسخ:
    مرجان فرساد متن مال گلشیفته اس !!

    چه خوشگل و ناز
    تو هم لینک شدی دوست جونم
    پاسخ:
    مرسی دوستم :)
    وای چقدر عااااااااالی بود
    {شکلت لبخند عریض }
    :))
    پاسخ:
    شکلک با لبخند عریض تر :)))
  • راه میانه
  • عالی بود نورا :))))))
    پاسخ:
    :))))
    سلام خیلی قشنگه این آهنگه.مرجان فرساد هم خونده اینو.
    پاسخ:
    سلام بله 
    تکسش مال گلشیفته اس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی