دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

7

Sunday, 22 November 2015، 09:59 AM
4
+این آزمونا واقعا خسته کننده ، مسخره و...
 اصلا آزمون خر است :|
ولی من باید همه ی تلاشمو بکنم...
2
-کوهل:امیدوارم پیرزنه اشتباه گفته باشه !
-مارتی:راجب چی؟
-کوهل:این که مرگ پایان کار نیست...
  • کنجد :)

نظرات  (۷)

  • Afshin ♪♫
  • عاشق این سریالم البته فقط فصل یکش
    پاسخ:
    خوش سلیقه ایی
  • Afshin ♪♫
  • نورا چرا دنیات اسکلتیه؟؟
    پاسخ:
    اسکلتارو دوست دارم
    با اینکه زشتن اما انگار همیشه لبخند میزنن
    اونا جز یه مشت استخون هیچی نیستن با این وجود تظاهر به چیزی ک نیستن نمیکنن برعکس آدما...
  • راه میانه
  • آزمونا...واااای نگو
    ولی ...با این حال خیلی خوب گفتی
    تلاش
    امیدوارم همیشه موفق باشی
    دیالوگ چه سریالیه که تعریف می کنید ازش؟
    پاسخ:
    اهومم تلاش نکنم براش چیکار کنم اخه ¿ :(
    مرسی عزیزم
    کارآگاه واقعی...
    جوابی که به کامنت قبلی دادی خیلی برام جالب بود من همیشه از اسکلت می ترسیدم
    ولی دنیای اسکلتی به نظرم اون قدرا هم بد نمیاد:)
    پاسخ:
    من از بچگی اسکلتارو دوست داشتم نمیدونم چرا بقیه بدشون میاد :/
    اره دنیای اسکلتی اصلا بد نیست ...
  • راه میانه
  • مرسی :)

    پاسخ:
    خواهش :)
  • فیروزه ...
  • مرسی


    تو هم لینک شدی عزیزم
    پاسخ:
    :)
    ازمون خر است؟؟؟
    خخخخخ اره راست میگی
    پاسخ:
    آره خر است 
    خسته شدم آخه :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی