دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

6

Saturday, 21 November 2015، 10:09 AM

............

روزگار عجیبی شده است
حتی وقتی میخندیم منظورمان چیز دیگریست
 وقتی همه چیز خوب است میترسیم
ما به لنگیدن یه جای کار عادت داریم #هوشنگ ابتهاج

..........


بخشی از آخر هفته هم با ایشون گذشت...
این طفلی رو تو پارک وقتی داشت از سرما و گرسنگی تلف میشد پیدا کردم، بردمش کلینیک بهش واکسن زدن بعد مجوز یه روز نگه داشتنشو تو بالکن از مامانم گرفتم :)
با اینکه از گربه ها متنفرم ولی دلم واسه این یکی سوخت
کلا اخر هفته ی بدی نبود و جای شکر داره که بد نبود
+انگار استراحت کردن به من نیومده...
+راستی اینایی که پیاده میرن کربلا، امنیت کامل دارن عایا؟منظورم  اینه که از دست داعش اینا ...؟؟ :/

+به هر حال سفرشون بخیر و آرزوی سلامتی برای همشون...

  • کنجد :)

نظرات  (۴)

  • Afshin ♪♫
  • عه باریکلا خوب کاری کردی
    آخی چه باحاله ولی گربه ها خیلی بی چشم رو هستن 
    پاسخ:
    خخخ مرسی
    آره ولی این که گربه نیس پیشیه خخخ
    سلاممممممممممممممممممم 
    .اایییییییی پیاده سختهههههههههههه

    منم که متنفر از پیاده رفتن:))))))))
    پاسخ:
    سلام 
    آره سخته هوا هم سرده 
    ایشالا که چیزیشون نمیشه ...
  • راه میانه
  • بله....روزگار عجیبیست.....
    چه گربه نازی
    چه کار باحالی کردی...آورین...منم از گربه خوشم نمیاد ولی ی دونه سر کار داریم که واسش گاهی غذا می برم و باهام دوست شده...
    به جای گربه، من سگها رو خیلی دوست دارم...
    برای کربلا هم فکر کنم امنِ امن نباشه
    من که تا حالا جرات نکردم برم :)
    پاسخ:
    اره...
    گربه ی خوبی بود اذیت نمیکرد 
    منم سگا رو ترجیح میدم ولی کلا از حیوون خونگی خوشم نمیاد...
    هعی چی بگم،بعد از منا من کلا ترجیح میدم با عربا روبرو نشم ...:/
  • Afshin ♪♫
  • پس چه پیشی ملوسیه
    ولش کردی رفت؟ یا هنوز داری دستمالیش میکنی؟؟
    پاسخ:
    بهله خیلی ملوسه...دلم نیومد ولش کنم  
    دادمش به همسایمون یه فکری براش بکنه :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی