دنیای اسکلتی من

آخرین نظرات

5

Tuesday, 17 November 2015، 01:53 PM

...

من خرد و خراب تر
 از آنم که آواز آدمی
 آرامش ام دهد...# سید علی صالحی

......

+ سهیلا میگه مهندس هنوز سراغتو میگیره، خاک تو سرت آبرو نزاشتی واسم
-خب به من چه نشد دیگه همیشه که من مقصر نیستم :/
+چه هفته ی شلوغیه ،هنوز وسط هفته اس ولی خیلی خسته ام
+خدایا یه آخر هفته ی خوب پیلیز :/

  • کنجد :)

نظرات  (۳)

سلاممممممممممممم
مرسی که سر زدید . 

الان به جایی رسیدیم که کل زندگی موسیقیه ولیی سبکش با خود ماستت چرا؟ چون زندگی واس ماااااااسسسس:))
پاسخ:
سلاممم
خواااهش میشه :)
موسیقی به سبک ما؟؟
خداکنه ؛)
سلام
آخر هفته ی هفته ی خوبم آرزوست:)))
پاسخ:
سلام 
ایشالا که خوبه :)))
  • راه میانه
  • آخر هفتۀ خوبی برات آرزو می کنم
    به مهندس هم فحش نده، بیخیال :))
    انتخاب شعر سید علی صالحی عالی بود:))
    پاسخ:
    ممنون راه میانه ی عزیز آخر هفته ی همه خوب :)
    اره مهندس حقش نیس فوش بشنوه کوتاهی از من بوده ولی خب دیگه ... :)
    قابلی نداشت دوستم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی